Förvirringen är total!

Känns som att jag sitter i tornadons centrum, har en plats på golvet mitt i röran där jag sitter och fantiserar om en framtida fotoutställning. Drömmer om en D300 som jag sedan kan ta fantastiska bilder med, hänga dem i nån liten lokal och visa hur jag ser på världen.
Borde kanske fokucera på min packning, vad jag ska ha med mig till Göteborg och vad jag inte ska ha. Vart jag ska lämna alla mina saker och vad ska man egentligen göra med sina blommor? vilka skor ska jag ta med och vilka böcker om några?
Sover för lite, och så är jag inte helt kry, så huvudet går på sparlåga. Det innebär att allt tar lång tid, det som vanligtvis kommer automatiskt måste krystas fram.

Ska försöka hitta något inspirerade på nätet, sedan börja skriva en lista på vilka saker jag har vart. Ordning och reda ;)
Efter det är det nog dax att rensa på sängen så jag kan lägga mig snart.

Gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0