ja jäklar

Sovit klent i veckan...blir så nere och slö! Livet e som inte så kul...
Och så får jag ångest över att jag inte gör något, borde en massa men orkar inte.
GAH

och så blir jag så förbannat jävla less på killar!
skiter i dom allihop tror jag!

Igårkväll låg jag och funderade på min framtid, som vanligt ;)
Kom på en bra ide...hehe...tänk om det nu inte blir så att jag flyttar till gbg.
Om det inte blir så så åker jag till Oslo, försöker få jobb på Gardemoen tjänar ihop lite pengar och sen cyklar jag till Asien! :) Indien...Neal, Kina? Kanske kan åka transibiriska tillbaka...
Nä kanske är en dålig idé, borde kanske hellre åka Transibiriska till våren, ta Nepal och Indien påväg tillbaka till Sverige och sen cykla neröver i Europa istället. Men isåfall skulle jag vilja ha rätt rejält med pengar..
Hmmm...såg en spännande sak på utsidan... Nån som skulle cykla från sverige till kapstaden, shit...det är lite av en drömresa för mig! När jag gick högstadiet så skulle vi skriva ett arbete om Afrika, jag skrev som att jag åkte mini-lastbil från kapstaden till stockholm och så skrev jag om alla ställen jag passerade. Sedan dess har jag varit riktigt sugen att göra just precis den trippen... vågar jag göra det själv tro?
Vågar gör jag nog, men frågan är om det är hälsosamt att göra det själv, som tjej dessutom :D
Mycket kul de finns att göra!

näe, nu ska jag sy en kudde!
Kanske blir på bra humör då!

Jag vill gå på bio..... vill vara kär, vill ha en massa pengar, en bra relation med martyren och samma gamla mysiga relation med E, vill veta vad jag vill med livet och att Jenny ska bli frisk NU!!!! älskade Jenny!
Åsså vill jag ha mina Afrika-bilder, vill ha en massa energi och så vill jag ha en helkroppsmassage :D
Kom igen gud!!! ge mig det nu!!

Äh, lär ju vara jag och bara jag som får fixa det aldeles på egen hand!
Innan jag börjar fundera ut hur så ska jag terapi-sy ;)

Imorron ska jag kolla om jag kan köpa lite cykelgrejer...och laga min PUNKA :(
Har ju annars det mesta jag behöver för resan, förrutom torr-maten!
Måste fixa ledigt också...haha, såhär en vecka innan jag far :P
...och prata med chefen kanske? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0