Nu ger jag upp

Japp, förbannad e jag, men det hjälps inte.
Feber och dålig mage gör att jag nog inte klara så många fler mil...iallafall inte med ett leende på läpparna.
...och det ska ju vara kul också!
Tog mig till Älvsbyn, ungefär 57 mil
Imorse var det fortfarande spöregn och så mådde jag inte bra.
Bestämde mig för att slänga cykeln i bagaget på en buss och försöka ta mig hemåt.
Är nu i Arvidsjaur på ett underbart litet vandrarhem.
Ska lägga mig nu och tidigt imorron hoppa på en buss hem till Östersund.
Skulle kunna med frisk kropp fortsätta och göra den sista biten med cykel, men känner att det är nog bäst att strunta i det och sikta in mig på att det kommer fler cykelturer och fler somrar. Kanske europa nästa gång, eller jag vet inte...
Besviken är jag iallafall, att jag inte kunde ta mig längre än såhär.

Sitter och tittar på lite bilder, blir ganska upplyft... härregud vad fantastiskt det har varit hittills!
Helt underbart. :)

Nu ska jag knyta mig, bussen går 6.15
Uppdaterar med lite fler bilder imorron!
GONATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0