regnrusk å dålig mage

Nu har jag kommit till Älvsbyn, har hyrt ett hotellrum billigt av en ruskigt snäll Rune
Har fått låna datorn av han på hans kontor... för å skriva några rader.
Har spöregnat på mig hela långa dan!
gick bra de första 5 milen till Boden, men sen började jag må riktigt dåligt, kass i magen..
Så det gick väldigt sakta hit och blöt blev jag, satte igång och strila fint, men som att himlen var helt öppen så det var bara byxorna som höll något sånär tätt.

Ska bo här inatt, får se hur jag gör imorron, hur jag mår och hur vädret ser ut.
Känns det inge bra så försöker jag ta en buss neröver.

Ska cykla in till stan igen och sätta mig på nått bra ställe, äta nån god middag och dricka en öl tänkte jag! :)

Sen hem och sova!
Lägger in några bilder när jag kommer åt!
Ha det bra hemma i värmen!
*hutter hutter*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0