NYFLYTTAD! :)

och arbetssökande!

Är nu göteborgare, eller ja nästan iallafall!
Bor i Västra frölunda med my dear Jenny!
Nu behöver jag inte sakna henne längre :P hon sitter i skrivande stund mitt emot mig å surfar med sitt rosa modem och flinar, undra vad hon flinar åt...

Kom ner i onsdagskväll, Jenny körde hela långa vägen med nyopererad rygg och hon fixade det riktigt galant *applåd*
Jag och Lena gjorde vårt bästa för att göra resan så smärtfri som möjligt.
Vi är ganska lättroade vi tre, klarade oss en hel timma på bara assosiationsleken (sen har vi nog roat oss sammanlagt ännu en timma på att Jenny faktiskt inte kan säga det).

Har gjort en massa skoj, men är jättetrött vid dethär laget, så skriver mer om det i nästan inlägg.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Men... Att du hadde en blogg, tänk att det visste inte jag :) Men nu har jag hittat den minsann. Har du det bra i götet så långt?

Stora kramar/Cecilia

2008-09-19 @ 16:26:15
URL: http://bulleforum.se/blog/cecilia
Postat av: helena

kolla bloggen ;)

2008-09-20 @ 12:00:24
URL: http://minallesegen.blogg.se/
Postat av: Hampus Mamma

hello! Det var alltså från dig de kom flyttkort... ;)Gissade nästan det men man vet ju aldrig.

Hoppas att det blir skitbra i Götet. Hör av oss när vi är på väg ner. Sköt om dig och jag följer din blogg med spänning!

KRAM Hampus mamma.

2008-09-25 @ 08:54:20
URL: http://tizztla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0